Retouren en service
Controle bij ontvangst & melden van klachten
We doen er alles aan om jouw bestelling zorgvuldig te verwerken en correct te leveren. Controleer je bestelling daarom altijd direct na ontvangst. Let daarbij op het volgende:
- Heb je de juiste producten ontvangen?
- Klopt het aantal geleverde artikelen?
- Zijn de producten onbeschadigd en in goede staat geleverd?
Klacht of schade? Meld dit binnen 7 dagen
Is er iets mis met je bestelling, zoals een verkeerd artikel, een onjuiste hoeveelheid of (transport)schade? Laat het ons dan binnen 7 dagen na levering weten. Meldingen die later binnenkomen kunnen we helaas niet altijd meer in behandeling nemen.
Zo neem je contact met ons op:
E-mail: info@esthera.nl
Telefonisch: +31 6 10136470
Belangrijke opmerkingen:
- Als je niet binnen 7 dagen iets meldt, gaan we ervan uit dat de bestelling correct en in goede staat is geleverd.
- Gaat het om één defect of beschadigd artikel? Dan heeft dat geen invloed op de rest van je bestelling.
- Als er iets verkeerd is geleverd (bijvoorbeeld een ander of te weinig artikel), zorgen wij voor kosteloze nalevering. Is het product niet meer beschikbaar? Dan krijg je uiteraard het bedrag terug.
- In het geval van schade of een gebrek aan een product, sturen we een vervangend exemplaar. Is dit niet op voorraad, dan ontvang je het betaalde bedrag terug.
- In voorkomende gevallen kan gevraagd worden het betreffende product aan ons retour te sturen. De kosten voor deze retourzending zijn voor onze rekening. Vervangende levering of creditering vindt plaats nadat wij het geretourneerde product hebben ontvangen.